i got 99 problems, and they all bitches.

igååår. grillade hos mamma k, mycket smaskigt! sen vart jag upphämtad av en förare utan körkort osv. men det gick bra ändå. åkte hem till chris farmor där det var lite skönt folk. vissa badade, vissa ställde sig på ett vingligt bort och körde lambo hej!, vissa vart så fulla så att dom däckade med endast en handduk som skydd osv. sen drog dom flesta hem till lokatt och sen hem till kristian. jag gillar såna kvällar.

idagidagidag. ja, ni vet ju i princip hur min morgon började, freakin' awesome, och det är när dagen börjar så som man vet att det kommer bli en gryyhym fortsatt dag! tror jag. mina planer för dagen/kvällen är: hem till miranda med massa sköna gossar och grilla, sen är planerna lite luddiga men alternativ finns. det är king väder så det kommer bli en förjävla fin kväll det här! laxen kallar, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0