the xx, the xx, THE XX!! ni är avis va?

Joel | säger (22:43):
ja jag pratar med elin nu som är på turné med the xx i usa at the moment
sofia sandahl. säger (22:43):
NEHE?!
varför?
Joel | säger (22:43):
för att hon sjunger i JJ och dom är på turné tillsammans i usa
sofia sandahl. säger (22:44):
men jag lackar
be henne om en autograf till mig
hehehe
Joel | säger (22:45):
haha
sofia sandahl. säger (22:45):
jag önskar jag skojade med dig
men det gör jag inte
du måste be henne om det
Joel | säger (22:46):
hahaha
sofia sandahl. säger (22:46):
seså, gör det nu
annars glömmer du
Joel | säger (22:46):
hon har säkert nån accesoar från dom när hon kommer hem som jag kan få och ge till dig
sofia sandahl. säger (22:47):
ja!


jag dör. avlider sakta men säkert. försöker hålla mig vid liv. jag vill skrika "HALLÅ VÄRLDEN, DENNA KVÄLL ÄR EN BRA KVÄLL. JAG ÄR LYCKLIG FÖR STUNDEN!" typ. fast ändå inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0