sova uuuuuuuuuut!

igår.. ja. igår. fick nått ryck så sebastian, alexandra och jag åkte till mcdonalds, åt glass, dunkade backstreet boys, lejonkungen, pocahontas och rickey martin, högt. påvägen hem fick vi soppatorsk i täby kyrkby, en kompis kom och fick dra oss hela vägen till sebastian (det tog bara en kvart och man fick ca femtio wiplash(???)skador på kuppen, niiice). sen var det problemet med att parkera med en bil som inte direkt funkar.. dom puttade på och jag satt i och styrde. kom hem viiiid, hm.. tre, halv fyra kanske.

vaknade för en halvtimme sen och ikväll ska jag på en skiva jag inte ens vet vad jag ska vara utklädd till. BRA PLANERAT! bra. kyss.


Kommentarer
Postat av: emmis

du ska ju vara en söt liten djungelapa sofia :)

2010-03-28 @ 16:08:02
Postat av: sofia

det kan jag vara på diiiin skiva! men inte denna..

2010-03-28 @ 16:49:09
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0