slut, you can't hide from me bitch.

barnbarnbarnbarnbarnbarn. hela dagen. först på praktiken åttanollnoll - femtontrettio och sen direkt till sollentuna och vara barnvakt sextontrettio - tjugotrettio. awesome! vilken kämpe jag är! och om jag är värd all fika det kommer bjudas på imorgon då en av fröknarna fyller år, OM jag är värd det!! sen ska jag till stan med den där mira. eller jag ska åka dit själv och möta upp billiga tjejen (skoja) där. vi ska göra/köpa hemliga saker för en viss galen tjej som fyller år på fredag, hmmm undra vem det är................ nåväl, sen ska jag hem och sova. typ. eller en alexandra kommer säkert vilja ha guacccccadejt&greys om jag känner henne rätt. men vi får se!

christine är bäst. hejdå!


Kommentarer
Postat av: MONA MIRA HAGRID PARK

hmmm "billiga tjejen".. ooookeeeey.

SPÄNNANDE DET SKA BLI

2010-03-16 @ 23:11:02
URL: http://scienceandromance.blogg.se/
Postat av: sofia

du sa det själv! jag bara följer trenden

2010-03-16 @ 23:14:35
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0