sånt här gör mig ledsen och får mig att vilja förändra allt som har med mig att göra.

eddie | after these rainy days the sun will shine säger (23:24):
det va lite random... ska jag va helt ärlig så trodde jag aldrig att du va en person man kunde prata sånt med
sofia sandahl. säger (23:24):
men haha
varför tror folk att jag är så hjärtlös och kall?
bitchig har jag också hört
raka motsatsen till vad jag är, om man frågar mig
eddie | after these rainy days the sun will shine säger (23:25):
jag har också alltid haft den bilden
sofia sandahl. säger (23:25):
men varför?
utstrålar jag monster?
eddie | after these rainy days the sun will shine säger (23:25):
nej men lite bitchig och känslokall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0