också var det helgen. varnar för långt inlägg.

fredagen. rep och sen hem till inte så lilla längre jenny där släktigar var och det åts och åts och åts. min kärlek till smörgåstårta är enorm. E-N-O-R-M. jag lever, andas och drömmer smörgåstårta. illa. sen efter lite skålningar och liknande så tog vi vårt pickåpack och åkte i till stan, satte oss på järnet och njöt av varandras sällskap med några glas vin. sen tog vi sista tåget hem, jag och mirandha åt smörgåstårta så fort vi kom innanför dörren.................. och sen somnade vi. måste vara pigga&krya tills födelsedagsfesten!



hannes har en tendens att lufta kroppen lite under repets gång. lite obehagligt.



lördagen. jenny vaknade vid nio, hoppade in i duschen och sen vet jag inte vad hon gjorde för jag somnade om. hon är så hurtig och tar tag i saker på en gång den där tjejen. jag och mirandha gick upp vid tolv tror jag. jag var tvungen att ta en tripp hem för att hämta kläder och sånt, när jag åter igen vid fyra tiden kom hem till jenny var båda tjejerna klara. håret var fixat, sminket var på och kläderna var valda sen dagar tillbaka. själv hade jag fortfarande på mig gårdagens smink, oduschad, sunkigt klädd, visste inte vad jag skulle ha på mig, hur jag skulle vara sminkad, hur jag skulle ha håret, vad jag skulle ha på mig och luktade med all säkerhet inte så gott.

efter några taggade timmar i lokalen för ballongblåsning förberedelser så började folk rulla in och kvällen var mer än rolig och trevlig och spårad! otippade saker hände och jag nöjd. det jobbigaste var väl när man vid tre tiden skulle stå och skura ett smutsigt golv osv, men vad gör man inte för en artonåring! vi somnade på direkten när vi kom hem. bra.


enmannadisco.



(jag gillar mina nya solglasögon.)
videosarna tar längre tid än väntat, återkommer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0