m for mayer.

jag mår exakt som jag förtjänat efter en kväll på tegel. autch. men det var kul, träffade mååånga många många människor man inte träffat på år. när jag staplade upp för trappan och in genom dörren så ska pappa och suss upp, för just nu är dom antingen på planet till mallis (tror det var mallis..) eller så är dom framme. inte alls avundsjuk. jag hatar dock när jag vaknat så mycke tidigare än jag vill, inte många timmar sömn med andra ord. fuck. det är en sån här dag jag behöver cola light som mest och det är en sån här dag john, min john, kommer sjunga kärlekssånger till mig hela dagen.

jenny trillar i barnbacken för att få kontakt med en snygg kille. bra jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0