just chilling with my finger in my mouth, yeah.

jag har inte haft någon tid aaaaaalls att sitta vid denna burk idag. först klippte jag mig som sagt, och fastän jag tycker att det vart kort så är det fint. det ser friskt ut. LIKE! sen åkte jag och mamma till skärholmen och rotade i lite affärer. fick med mig en finfinfinfinfin mössa som jag har på mig just nu, ett par k00la solbrillor och två otroligt sköna och färgglada koftor från topshop-rean, YES! vi kollade även på min nya älskling(mobil) och kom gemensamt (inte) överrens om att vi ska köpa den när mitt abonemang med min nuvarande skrothög gått ut. smart.

sen fick jag stressa hem som satan för att hinna med det beräknade tåget madde, mirandha och jempan, mina bebisar, skulle ta in mot the city. alice i underlandet kallade på oss, dock inte i 3D men det ska jag se med mamma och gänget later. den var hur som helst brabrabra! se den. jag var trött, nu jag hyper.

nu måste jag rusa, KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0