j'attends.

för att inte avslöja för mycket om mitt liv så skulle jag bara vilja säga att jag gillar att ta promenader med fina vänner, ligga som en liten flicka i sängen och dingla med fötterna samtidgt som jag lyssna på hocus pocus och inte förstår ett skit, äta riskakor tills jag spyr, täcka golvet med kläder, utöva mina kunskaper i sminkning tills jag ser ut som en kvinna som borde stå i ett gatuhörn med kort kjol och försöka få torskarna att vilja ta med mig hem
(eller åtminstonde till närmaste hotell), drömma om påhittade män, jag gillar också att ljuga för mig själv så mycket och så intensivt att jag tillslut tror på det.



fast ändå inte. jag överdriver ganska mycket.


Kommentarer
Postat av: k-lina

påtal om promenader så borde vi ta en liten skön snackis-promenad när du är in the hoood! kanske nu under påskis? ^^ vore ju möjsigt ialf. eller hitta på något annat skoj! var ett tag sen nu va :) btw, wöw att du börjar köra bil kvinna!!! jag får panik. måste ta tag i mitt körkort ASAP. haha. puss!

2010-03-31 @ 17:50:28
Postat av: sofia

jajajajajaaaa! jag är på! prommis eller vad det nu blir, jag är PÅ! haha börjar och börjar, jag har typ övningskört fyra gånger och det var innan denna djävulska snön och sen hade jag bara turen att få styra bilen medans dom andra puttade på bakom ;D haha. puuuussis!

2010-03-31 @ 17:57:35
URL: http://sofjo.blogg.se/
Postat av: k-lina

greaaat! :D då får vi sända över sms så får vi styra upp nåt kul! haha jaha, men vadå det är ju en början iallafall ;) nej jag är faktiskt igång med mitt körande nu snart också, nästa vecka hoppas jag! måste bara tvångsläsa boken vilket är mindre kul..anyway! vi hörs soonis då :D pusss!

2010-03-31 @ 21:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0