jag har en vän som är bra i köket.

jag är ruggigt imponerad över vår middag! även fast jag endast mosade avokados, skärde lite fetaost och dukade och lät alexandra göra resten. det kanske inte vart den idyllilska(är det ens ett ord?) 3rättarn men ack vad mätt och belåten jag var efteråt. just nu sitter vi bara tjillar lite, vet inte när hon ska hem men jag hoppas det är snart.................... skoja. he he. imorgon ska jag upp halv tolv, mamma hämtar och sen åker vi till midsommarkransen och klipper mig. ska kapa en stor del av mitt hår och vi får se om jag kommer ut levande. hjälp.

EFTER(!!!!!!!) ska vi kolla på en ny älskling(mobil) till mig för den jag har just nu är inte så bra. den är fin med sin rosa yta men insidan är dessvärre inte lika najs som förr.. tråkigt nog. jag är relativt sugen på antingen en blackberry bold, my love, eller iphone. tufft val. to be continued..





ps. imorgon kommer min bebis hem! ska det firas må tro?.. kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0