här har ni. randoms.


hade min alldeles egna earth hour när barnen slocknat. dock hade jag på tv och datorn. men äsch.


en soet moggiskatt gjorde mig sällskap.


ruggigt glad chey som äntligen får styra en trasig bil!


ja, det är jag som e-type. sluta fråga.

ikväll är en sån kväll då jag äcklas av exakt allt. tur att klockan är kväll och att jag nu ska kolla på scrubs <3<3<3<3<3<3<3<3<3, lyssna på markus krunegård <3<3<3<3<3<3<3<3<3 i pauserna, borsta tänderna och sen förmodligen somna lika snabbt som ni hinner stava till godnatt i era huvuden. kyss!


Kommentarer
Postat av: miranda

haha LIKE på e-type outfitten!

2010-03-31 @ 00:01:57
URL: http://scienceandromance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0