en liten teaser för vad som väntar er imorgon. bildmässigt alltså.





idag var det aaandra dagen i skolan på en månad, och jag överlevde! mot alla odds. vi hade gympa och det var döjobbigt för jag är inte lika stark i mina armar som alla andra är, på alla stationer med övningar så visade det sig på en tabell vi kollade på att jag var "svag" på allt. jag är å andra sidan inte förvånad. sen satt vi på teater i två timmar, skolteater. den var faktiskt överraskande bra och rolig. sen åkte jag till sollentuna och var barnvakt åt två små extremt söta änglalika barn. nu ska jag prövar kläder tills imorgon och sen kanske jag funderar på att sova. eller nått. fundrar lite på vart pappa håller hus också, hmmmmmm..

har jag sagt att christine äger? matthew är min.
scrubs är också bäst. J-D är min. hejdå.


Kommentarer
Postat av: MIRA

SÅ SEEEEEEG!! JENNY DU MED!

2010-03-23 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0