you wanna be on top?

vi är sämst. alla slocknade precis i början då alicia keys börjar klinka på pianot. vart väckt av jenny i morse vid typ tio, jag somnade om och sen fyrtio minuter senare ringer hon igen. tack så mycket fitthåljen. efter dem åkt så åkte jag och mamma till arninge. jag fick med mig tre par skor, tre par ringar, puder och ett fint linne. och sen i och med att mamma ville betala två ringar och skorna så behöve jag bara betala trehundrafemtio kronor. im happy! ska även få ett par skor av pappa t i morgon, löve it.

sitter just med en sån där vibrationsgrej på magen som mamma köpt, min ända känsla är att jag blir så jävla kissnödig av den, soft. ska snart bege mig till kragsta och äta, sen får vi se vad kvällen har att bjuda på. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0