now im left cleaning up the mess he made.

allting ligger huller om buller in my mind just nu. vad känner jag? hur känner jag? vad vill jag känna? vad vill jag göra? hur vill jag ha det? har jag gjort ett misstag? eller tog jag kanske det bästa beslutet? and so on. det är svårt att beskriva så vi struntar i allting. så. blankt.

funderar på att lägga john på hyllan för ikväll och gå och lägga mig. lockar. i morgon har vi målning och det är ju roligt. sen ska vi stå i ch och dela ut lite smakprov på macka, smoothie och liknande. komkom! ja det här var nog det mest ointressantaste inlägget på ett bra tag. ber om ursäkt. godnatt nu!


hejhej mira!


Kommentarer
Postat av: miranda

hejhej! blev splittrad och förvånad vid synen av mig i bakgrunden. jag ser ut som en vålnad. en harrypotter vålnad.

2010-01-28 @ 23:04:47
Postat av: sofia

en hagrid-vålnad?

2010-01-28 @ 23:14:56
URL: http://sofjo.blogg.se/
Postat av: mir

nu tyckte du att du var fyndig va

2010-01-29 @ 01:34:26
Postat av: mir

nu tyckte du att du var fyndig va

2010-01-29 @ 01:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0