everybody sing like it's the last song you will ever sing.

ååh jag är så hungrig och törstig. bad pappa köpa hem choklad och en tidning men inte fan gjorde han det, killkillkill. måste göra klart en (egentligen två) vidrig uppgift, drar till oslo om två veckor, ser fram emot helgen, LÄNGTAR IHJÄL MIG tills sommaren då det är inplanerat massor av fina saker, kiss-sjukan is back, har på mig min nya kofta som jag kanske skulle köpt en storlek mindre av, jag hatar afv, min dator är sjukligt seg just nu, jag behöver mermermer nya kläder och cola lighten är slut. kill meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

nu har jag malt på med massor av onödig fakta och klagat som ett jävla as, tjarååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0