corona and lime.

idag gjorde vi klart i princip allt som vi behövde inför häsloveckan som börjar nu. skönt som fasiken. fick dock ont i armarna då jag och emmet smög oss in på el och snodde ett träd som var relativt tungt, men jag klarar allt. efter stannade jag kvar och gjorde emmet sällskap och sen rep. sen hem och äta, möta jenny och miranda och sen hem till mamma då det var tänkt pokernight. men det uppstod komplikationer så change of plans. miranda ligger just nu och sover, jenny sitter och gör dikter om hennes snygga lärare och jag är lite kluven om jag är trött eller pigg. kanske en mix.

vi ska i alla fall se på hope for haiti om en halvtimme femman/fyran, det kommer bli fint. nu ska vi attackera mona, smell you later. KYSS!f

Kommentarer
Postat av: JENNY

frickin' ove it

2010-01-23 @ 16:48:10
URL: http://jnx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0