är tydligen blond nu.

igår. gick upp tidigt för att åka och klippa mig. vi var där tolv men kom igång vid ett. var sen klara vid fem. är tydligen blond nu. sen fick jag stressa hem och packa ihop allt för att sen åka hem till jenny där fintjejerna var. förrätt, huvudrätt och sen hann vi inte med efterrätten. togs en hel del bilden så jag hoppas dem skickas till mig. JENNY!!!

sen kom madde och elli, efter en halvtimme drog vi till tåget. självklart ska något gå fel och denna gång var det plolisen som stog för detta. dem tog aaaaaall min dricka, jag hade endast druckigt en halv vinflaska. tack så mycket! kuk. sen splittrades vi och jag fick skjuts hem till miranda, sköna människor var samlade och jag hann inte vara där så länge tills vi skulle till hagabacken. träffade mitt älsklingsbarn alexandra och det vart mycket trevligt! träffade andra personer också men när det började bli glest med folk drog jag tillbaks till mirandas place. david var där och jag fick skjuts hem av stackarn som skulle upp och jobba vid sju.

hängde lite med alexandras mamma också, det var nästan det roligaste på hela kvällen. vaknade vid tre och kände inte igen mig själv i spegeln! har legat i koma sen dess och kollat på smekmånaden eller vad den nu heter. åt nyss kinamat också. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0