stop this train.

här ligger man mysig som fan nerbäddad i sängen, tänt ljus, dricker te och så dyker min älsklings cimon upp på tv3play i glamourama! börjar nästan tro att det är meant to be. eller kanske inte.. tråkigt nog. får nöja mig med min john m. inte fy&skam det heller!

det (inte allt för) oförberedda islamprovet gick bättre än väntat och jag fick g, vilket för en tjej som inte pluggat ett enda litet jävla dugg gillar. stanna kvar i skolan flera timmar efter jag slutat, jag och emmet gjorde näst intill klart våran power-point skit. skönt så in i helvete. har dock haft en satans huvudvärk hela dagen pga allt för mycket tänkande. du lyckas alltid på något sätt klistra dig fast i min hjärna. skulle egentligen vart med alexandra idag men den människan är slapp. vi ska ses i morgon istället, date. nu orkar jag inte mer. kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0