om ändå livet var som en disney film.

gårdagen var fin! först strosa omkring i stan och kolla i lite butiker, gå i fina parker och sen äta lunch på ett mysigt ställe. sen var det dags att gå hem och fixa iordning oss tills middagen. klockan nio var bordet bokat och innan fick vi oss en liten rundtur och fick höra av alla hur extreeemt lika vi var och blablabla, aldrig hört det förut. eller? sen när vi satt oss ner så kommer det in en bricka med champange och sen till förrätt var det softshell krabba, förstod inte hur man åt först men tydligen skulle man äta rubb och stubb! till huvudrätt tog jag en helt sjukt god kalvfilé och sen desserten vart någon hallonmousse med mojito sås av något slag. sen fick vi med något dessertvin som var allt för sött och kaffe. allting var helt gudomligt gott och personalen jättetrevliga!

sen var det ju sagt att vi skulle stanna kvar där men då visade det sig att det var schlagerkväll så det var fuuuuuullt av dragqueens och bögar. gulligt, speciellt när man går in på tjejtoan och möts av tre stycken som står och tar kort på varandra. så vi åkte hem och tjillade isället.





det var kvällen då en 40+ trubadur förtrollade mig med hans röst nere på akers brygge, det var lite magiskt. sen att jag vart lite förälskad i saras jobbkollega som serverade oss och drömde om honom är en annan femma! nu är jag hemma och ska snart byta om och sen åka hem till linus på filmkväll. är helt slut. kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0