ingen rubrik.

filmen SÖG BALLE, bokstavligt talat. verkligen jättejättejättejättedålig. men min kväll har varit bra trotts allt, trevligt sällskap. har dock varit en riktig bitterfitta stundvis men det gillar dom! anna vill ha datorn så tror jag ska upp och se på nån ruggigt bra film nu. i morgon ska vi upp relativt tidigt, vi ska vara on the roaaad halv tolv är det tänkt. jag önskar oss lycka till.




nå, vad har vi lärt oss under denna gbg-resa?
-jo! placera aldrig mig framför en webcam. aldrig.


min snygga kusin hälsar.
anna: "fifan" så, nu har du lärt dig något nytt göteborskt ord!
jag: säger man så i göteborg?
anna: äh jag vet inte.

HEJDÅ NU! kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0