det här är också kul.

eddie | säger (00:33):
blev du kär då?
sofia sandahl. säger (00:33):
lite
eddie | säger (00:33):
hahaha
du blir kär i alla förutom mig! lägg av med det
sofia sandahl. säger (00:34):
bli norsk
eddie | säger (00:35):
haha för att du ska bli kär i mig så måste jag.. 
1. bli norsk
2. kolla på paradise hotel
3. hålla på cimon
4. lära mig alla john mayer låtar på gitarr
5. sjunga som en bög
det är väll en bra början iaf
sofia sandahl. säger (00:35):
ja!
trubaduren var 40+ så det är också någonting antar jag..
eddie | säger (00:36):
vadå, att jag måste vara 40+ eller att jag måste vara trubadur?
sofia sandahl. säger (00:36):
körkort är också något
både och
eddie | säger (00:36):
tyck om mig som jag är sofia! jag är inte bra på nåt, men jag är inte riktigt dålig på nånting heller!haha
sofia sandahl. säger (00:37):
det funkar inte riktigt så
eddie | säger (00:38):
haha
räcker det inte med att jag tar körkort och jag skjutsar dig till norge... och lyssnar på john mayer i bilen
sofia sandahl. säger (00:40):
antar att det är en bra början


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0