deeeeeepfrozzzzen tjej på arton år, REA: 150 kronor.

fick i morse sitta och vänta på bussen i en halvtimme, sen var som tur var mamma fortfarande i vallentuna så jag fick skjuts. love. fick även sitta och vänta på bussen i fyrtio minuter när jag skulle hem. det var jag, tre krutgummor och två göbbar. vi kom bra överrens. så bra att jag hade ett jd moment, blickade upp mot himlen och tänkte "om bussen aldrig kommer så kommer nog något vänligt par bjuda hem mig på saft och bullar samtidigt som dom berättar gamla kärlekshistorier från deras ungdom". så vackert. sen tänkte jag också hur jag skulle förklara det för pappa, mamma, jenny, miranda etc. men det problemet uppstod inte då bussen kom. fuck.

jag ska nu gå och göra varm varm varm choklad och gräva efter något gott i kyl, frys och skafferi. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0