your sad eyes, they don't keep me alive. not like they use to.

idag är en sån dag då jag ska försöka lära mig dricka kaffe, med våld. idag är också en sån dag då jag försöker finna orsaker till att inte träna och svettas och lukta illa och se ut som crap in public, men jag kommer inte på någon så jag antar att det bara är att masa sitt feta as till spinningen klockan sju med alexandra och hennes mamma. idag är också en sån dag då jag ska trycka i mig så mycket äppeljuice som jag bara kan. idag är också en sån dag som jag ska inbilla mig själv att jag är den ensamaste personen på denna planet, kolla på gamla audrey hepburn filmer och ligg nersövd i sängen (fram tills spinningen då). det är bara glassen som saknas.
oh god, låt denna dag gå snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0