med det här säger jag godnatt.. godnatt.

"det är precis som de säger. att när allting plötsligt är borta så kommer alla känslorna på en och samma gång. jag lät min osäkerhet ta över och jag lät allting förstöras. jag trodde det var bättre utan. även fast vi aldrig vart och inte är så kunde vi blivit. vi. att skriva utan syfte, tankar utan meningar. inga anledning. det bara är så. känslan av att en människas mage pirrar när han ser på mig, tycker att jag är vacker hur jag än ser ut. att jag kan få någon att vilja vakna upp på morgonen, och någon som ler så stort när han vet att jag tycker om honom tillbaka. någon som väljer att vara med just dig. den känslan. hur kunde jag tro att jag kunde fylla mitt tomrum genom att få bekräftelse från så många olika människor. så många som talade om för mig att jag var vacker. att jag var någon. det spelade inte roll hur många som pussade mig på nosen och talade om för mig att jag var vacker, för det var inte likadant som när han gjorde det. fast det visste inte jag förens nu. för det spelar ingen roll hur många man får, det handlar om att man får den man vill. och jag vill inte att någon annan än han ska pussa mig på nosen och säga att jag är vacker. bara han."

-ohstefanie.devote.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0