jag är slut som människa.

allt vi gör är att äta gott här nere. spyr. idag vaknade jag kvart i ett, det var relativt skönt. jag käkade tretton smörgåsrån(???) till frukost och sen några timmar senare åkte the gang till smögen och käkade dom extreeemt goda skagenmackorna och promenerade längst smögenbryggan. köpte tre par filmer för endast hundratjugo kronor, som hittat! sen fick vi börna hem och fixa oss fina tills vi skulle ner till hamburgsunds gulliga och mysiga resturang för mer god mat. jag åt tapas och drack nog världens godaste vin. gillas.

är hemma och är förjävla trött men ska hålla mig vaken ett tag till och sen dra mig uppåt till lillstugan och se på film. jag gillar modet här nere. vill ha colaaaaaaaaaaa! alla ska kolla på new mon men något i mig vill inte sen sen riktigt än................... kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0