aj.

skivan igår var brabrara och roligroligrolig. jag tänkte att jag inte skulle vara så långvarig och ändå komma hem en rimlig tid, men inte en chans att det hände. först ska man ta sig ifrån mariatorget, dvs gå till slussen, och sen försöka hitta en buss som tar oss antingen till odenplan eller danderyd. till en början var det omöjligt men senså! efter så drog vi till donken och somnade i maten och vips så släpade katten in mig fem på morgonen. så det kan gå.

lesson learned: dansa aldrig med klackar evereverevereverevereverevereverevereeeeeeevvvvveeeerrrr again. jag har träningsvärk i benen BIG TIME! eller så är det något annat som spökar. oskönt i alla fall och jag kan knappt gå.


nåväl. nu ska jag gå och mysa med min lillebror och sen packa to the west coast. kyss.
ps. jag luktar kalaspuffar utan att ens ha ätit dom, det är mad skills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0