you're like an indian summer in the middle of winter.

lördag. jen och murr kom hit på kvällen, jag åt och sen åkte vi ner till centrum för att hyra film och köpa b&j. det vart the strangers och vi alla höll på att dö. eller, ja.. mest jenny. kan komma en video på det senare. helt sjukt hur den tjejen kan vara så mesig när det gäller skräckfilm. visst filmen var obehaglig så in i helvete och vi alla skrek då och då, men att hålla igång heeela filmen, till och med när det inte ens hände nått. sjukt.

söndag. gick och la mig lite sent än planerat men jag orkade upp och åkte till stocksund för att kolla på teo's match ändå. dem vann väl med sisådär arton-ett så jag tror att stockan suger. sen åkte vi hem till mamma och åt lunch allihoppa. sen gjorde jag inte så mycket mer än att kolla på tv hela kvällen.

idag. orkade knappt upp till skolan men att vi slutade ett idag var anledningen till att jag tog mig i kragen och hoppade in i den förjävliga duschen och åkte dit. nu är jag hemma och kollar på television igen. skulle ha tagit en fika med murkan idag men den ställdes in till nån annan dag i veckan. ikväll är det svenska hollywoodfruar, woho! äh nu måste jag plugga judendom, kyss!

Kommentarer
Postat av: JEn

hörru passa dig

2009-09-28 @ 22:03:30
URL: http://jnx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0