he's just not that into you.

fredag. em var inte i skolan, mongo. slutade halv fem och fick stressa först hem till pappa och sen till mamma. två timmar kvar tills gästerna kommer, maten är inte klar, bulldegen är inte ens påbörjad, simon vägrar sammarbeta, jag vet inte vad jag ska ha på mig. gästerna kom, dem gav, jag tackar! dem åt, dem fikade, dem drog. jag och anna åkte in till stan för min debut. det vart the bridge och dansgolvet med vinyl musik var som gjord för oss. anna skulle sen till hornstull och jag åt andra hållet, mötte jossan och hennes vänner vid t-centralen så jag slapp åka själv! mamma kom och hämtade mig vid danderyd och vi var hemma runt fyra.

lördag. väckt vid tolv för att vid ett tiden vara i sollentuna och vara barnvakt åt fyra barn. var hyfsat pigg. i sex timmar varade barnvaktandet och sen kom pappa och hämtade mig, blev femhundra kronor rikare. åkte snabbt hem till pappa och sen swichade jag till elin där tjejerna befann sig. det grillades och snackades, vilket var mysigt. elin ska ha ett stort tack för det goda käket! sen splittrades gruppen, jag och malin drog en taxi hem till mackie. var en hel drös med sköna människor, malin hittade sin dröm(?)kille och jag vart bjuden på en solnedgångsdejt. sen åkte vi taxi hem, fett soft. kom hem vid tre tror jag, vaknade tolv timmar senare.

jag har städat och ska nu se på film och käka fryst kladdkaka, kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0