22:32

igår kom em och ph hit för dippkväll med filmen ps. i love you. dvs. två dipper, gurka och morätter! det var kul, det var, mysigt, det var fint. det ska göras om. sen somnade jag i ett ensamt hus efter att em sa "akta dig för mannen under din säng" och försvann sen i trappansmörker. jag skulle ljuga om jag sa att jag inte kollade efter ni gått.

idag gick skolan otroligt långsamt och jag trodde den aldrig skulle ta slut. men det gjorde den, bevisligen. vid halv åtta åkte jag, em och mamma ner och tränade. välbehövt gånger tusen! vi ska träna minst två gånger i veckan nu också, måste vara i topp form hädanefter. hoppas jag. just nu käkar jag lite ostekta köttbullar och känner hur det gör ondare och ondare för varje tugga jag sväljer. kanske ska sluta äta/svälja?

nej, nu är jag nästan trött. lyssna lite till på paolo nutini och sen sova, eller lägga mig i sängen och somna till seinfeld. perfekt. godnatt&kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0