22:00

vaknade med lite panik i tankarna, kom på att vi hade skolfoto. vad ska jag ha på mig? slängde ner lite skit i bagen och bad em ta med sig två linnen. valde en av dem. hatar skolfoton och mitt ensamma såg ut som en överkörd skelögd vitval. soft. såg inte så bra på det stora men hoppas på att det såg någorlunda bra ut. efter det så åkte nästan alla i klassen in till stan för att kolla på våran potentionella lokal för skivan. det ligget vid munchenbryggeriet, skyddsrummet. jag var såld redan när jag såg han som skulle visa oss runt.

sen drog vi och käkade på donken, för att sen åka hem. eller dem andra i alla fall, jag och em åkte till t-centralen för att leta efter lack-leggins. vet, sen. och sen byta ett par skor som var förstora. kom hem runt halv nio och var hyfsat trött. nyss var det svenska hollywoodfruar och nu är det roast på berns. gillar. ska nog sova snart. kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0