20:15

har suttit och spelat uno med linus och alexander på fb ett tag, ja innan dem bestämde sig för att dra och gymma såklart. men vi kan väl säga att jag vann överlägset. har slängt i mig mat också, bruschetta. har ätit det två dagar i rad nu, skulle kunna tänka mig att fortsätta på den sköna banan. fast det dåliga är att jag åt så snabbt att jag är hungrig igen, hur är det möjligt? oklart. jag börjar bli riktigt trött men jag ska se svenska hollywoodfruar, roast på berns och sen seinfeldx2. may the force be with me.

kommer säkert somna nu på momangen, men hoppas ej. pappa kollar på bowling vm. det finns förresten ingen chans att jag kan somna nu, inte ens logga ut från fb, för mina hallon är bara femtrio procent klara och det går jag och lägger mig nu är dem ruttna i morgon. åh, "hej-farmville-styr-mitt-liv-!". fan. måste äta nått nu, kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0