19:23

idag var det resursdag så jag och em jobbade med projektarbetet i fyra timmar, sen åkte vi och ph till centrum och det vart en spontanfika. kan inte få nog av chai latten. sen var det hur som helst rep som varje torsdag. soft.

i morgon ska är det ytterligare en resursdag så då blir det samma sak som idag på ett ungefär. sen ska jag möta upp elkan eftersom att vi båda ska vara i sverige huset och dela ut godis och flyers till människor i fem timmar ch tjäna femhundra kronor. awesome. sen på kvällen ska jag eventuellt ut och övningsköra då mamma har morfars bil med automat, är grym med det.

men ja, nu ska jag leta upp nått att äta till middag. kanske lite ostekta köttbullar och cola light? låter fint. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0