18:50

hade extreeeeeemt svårt att komma upp idag, övervägde att inte gå alls. men sen tog jag mitt förnuft till fånga och drog till den där jävla rättskunskaps lektionen som jag älskar. bra jobbat. school was.. school. hade inte ett dugg träningsvärk sen igår så det betyder att vi nästa gång måste köra trippelt så hårt! mitt nya liv börjar idag också. hoppas jag. kanske i morgon!

snart ska jag iväg och möta mirran för ett slag solning, mycket mycket välbehövt. får göra det nästa vecka också, typ måndag. blir bra så. är extremt äcklig så hoppas ingen man känner är nere i centrum. måste dammsuga mitt rum och byta lakan när jag kommer hem. ska se på film också, åååh har sovmorgon i morgon fyfan va skönt! kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0