15:30

vaknade runt elva och var sååååå seg. sen vid ett kanske så drog jag och mamma till okvista för att övningsköra, hade morfars bil som är automat så vi bestämde oss för att jag skulle köra ända till åkersberga där pappa och några var och fixade på landet. sen körde jag hem också.

jag är bäst. jag är bäst. jag är bäst. jag är bäst. jag är bäst. jag är bäst. faktiskt.

gäller bara at vara lika bra utan automat också. fast det ska nog inte vara så svårt! vill ha körkort snart, mycket snart. kanske ska övningsköra i morgon också. hoppas.

vid sex tiden sa jag ner med emma (och linn?) för att träna, sen kommer miran hit. och när jenny säger tjink så ska vi mötas upp i centrum och hyra film och diverse saker. soft. kommer inte bli nån sen kväll, för i morgon ska jag vara i stocksund vid tio och kolla på teo's hockeymatch. men nu är det the hills, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0