13:30

igår. drog hem till malin med presenter till vendela och henne. finfina presenter som kan komma till användning! jag trodde vi bara skulle tjilla rätt duktigt, men efter att mikaela kommit så swooosh! helst plötsligt är vi hemma hos madde några meter bort där det senare på kvällen vart party. man hittade en hel del olika och otippade människor är som man inte sett på år, men det var kul! en viss w vagina fanns på plats. drippade väl in här hemma vid halv fyra, som tur var så är det bara på andra sidan vittra vi befann oss. idag är jag konstigt nog (drack ingenting igår) sjukt jävla seg i huvudet och kroppen.


men snart måste jag duscha och fixa mig, åka hem till emma och sen åka på kräftskiva. ingen aning om vad jag ska ha på mig, men det löser sig nog. hoppas jag. kyss. 


Kommentarer
Postat av: VEN

HAHAAHHAHHAHA FYFAN DET FINNS ETT VISST NAMN DUY NÄMNER I TEXTEN SOM GÖR MIG ARG! LOVE YA

2009-09-05 @ 15:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0