tjolahoppsansa.

idag har jag absolut inte gjort någonting vettigt alls förutom att dra till stan med madde, miranda, och jenny. vilket vart lyckat. fick med mig ett par leotrosor, leggins och det efterlängtade pudret, woho! i morgon är det halloween och jag har efter mycket grubblande äntligen kommit på vad jag ska klä ut mig till! alla kommer le när dem ser mig, så är det. det kommer bli fint. mycket fint. sen vad kvällen har att bjuda på får vi helt enkelt se då tiden är inne.

jag är så förbannat hungrig så det inte är sant, har aldrig haft så här ont i magen pga det förut. men ändå äter jag inte, idioti. kan i och för sig bero på att vi inte har någon mat hemma över huvud taget. så otroligt synd. funderar på om jag ska sova men jag är inte trött, inte alls. eller kanske lite. jaaaaaaaaaja nu blir det helt ointressant så jag säger kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0