someone told me to run.

mitt internet är dåligt, till och med sämst. det kan flera intyga om. klickar jag upp en internet ruta så stängs den ner efter sisådär fem minuter, och det resulterar att jag blir ledsen och inte orkar försöka mer. men nu verkar det funka, för stunden i alla fall. idag har jag inte gjort ett skit, ingen chock.

i morgon kommer sara hem från norge, ska kanske försöka träffaN. sen blir det till att sova i en ensam lägenhet, igen. på lördag ska jag först dra till täby och shoppa(!!!) och lete prelle till mirandha med jenny, sen på kvällen blir det efterlängtad mirandha-jenny-sofia-tid, behöverbehöverbehöver. vi ska börja det med middag framför disney dags sen ska vi fixa mys/tjillstämning, fina små vänner. på söndag ska hem till ett födelsedagsbarn vid namn mirandha, middag och grejer. fint! kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0