SNÄLLA GUD, GÖR SÅ ATT MIN HALS ÄR BRA TILLS I MORGON!

igår. efter jag slutat rushade jag ner till centrum där jag mötte upp alexandra och tog en snabbfika. sen åkte vi hem to moi och tjilla. got crazy and shit like that. yeaaaaaaaaaah. sen kom linus och gjorde oss sällskap, fint. fina människor, ja. sen drog kisarna hem och jag kunde sova söhöönder mig själv. vilket inte hände för jag sover så FÖRBANNAT dåligt nu för tiden, fast sen sover jag u-n-d-e-r-b-a-r-t bra en timme innan jag ska upp. fail.

idag. inte kul att gå upp, och jag tror minsanna att någon barnunge smittade mig eller någonting för jag märkte idag på repet att jag hade förskrääääckligt ont när jag svalde och fick iband inte fram några ord. det är mera fail. jag vill bara att det ska gå bra i morgon så att jag slipper oroa mig och vara mer nervös än lagligt. troligen kommer det inte hända. men är jag fortfarande sjuk i morgon så funderar jag på att inte gå till praktiken för då är jag tvungen att vara ute och sen kanske riskera att bli mer smittad. istället kanske ligga hemma och vila mig, knarka halstabletter och te. ett tufft val, får se vad det blir.

men nu är jag fan hungrig. nu ber vi en bön om min hals också. kysskysskyss hemskt mycket KYSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0