jag hatar människor.

fredag. började med att jag gick till tåget en timme förtidigt, alltså stressa helt och totalt i onödan. bra. åkte in till stan med dem andra och i och med att vi var tvunga att vara där sex timmar innan för att soundchecka och grejer så ville vi döda tiden lite. vi drog och åt, satte oss på mysigt ställe named järnet och spelade lite biljard mot en otrevlig engelsk(?) dvärg med indiana jones hatt. men det var mysigt! stämningen var fin. the liffey är ett jäkligt mysigt ställe med irlänsk live musik framfört av en småsöt kille. like!

sen var det dags, och jag tycker det gick jäkligt bra! en av dem bästa giggen för min del. synd att inte fler var där bara. efter så tjillade man lite och sen drog bandet minus joel som drog hem till järnet igen för mysning. det gick bra fram tills vi märkte att några snott erik's gitarr värt ganska mycket pengar. den var mindre än en meter ifrån oss hela tiden men vilka jävla idioter det finns. jag hatar människor. HÅLL UTKIK PÅ BLOCKET OCH LIKNANDE EFTER EN BLÅ BLOMMIG FENDER! sen åkte vi slitna och ledsna hemmåt, miranda var en ängel som hämtade oss i danderyd.

lördag. sovasovasova ut! det var nice. sen efter ganska mycket tv:tittande så tog jag bussjäveln hem till mamma för middag och hade sen planerat att åka hem till joel för bandmys. men det gick i baklås, fast det kommer fler gånger! istället tog jag det lugnt här hemma med choklad mousse choklad, gamla bilder och skön musik, jag ska väl inte klaga. sen somnade jag, efter evigt tänkande om hur cp min granne är.

idag. vaknade lite för tidigt men åt en god frukost. mamma kom nyss in med massor av sebbe's skivor som man får välja bland. bland annat nas, john legend, lucy pearl, jack peñate och andra godingar. jag är nöjd. simon är uppe och kollar i sebbe's gamla slitz och more tidningar......... bra. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0