im fine.

igår. mötte upp alexandra och emma för att sen åka hem till den första nämnda. satte oss först på gym&sim och smockade i oss chirre i väntan på hennes mamma, awesome. väl där åt vi middag och emma klippte alexandras kusin. sen fick vi tråkigt så vi tog oss till lindholmen och hem till david! käkade lite chirre&dirre, mackor och sen försökte vi vara uppe hela natten. men vi lyckades till två, halv tre kanske. FAIL. fan. bättre lycka nästa gång.

idag har jag mest tjillat i soffan, fryst ihjäl och snytit mig. sitter just nu och kollar på dh och ska ta bort min ansiktsmask. i morgon är klockan ställd på ungefär tionollnoll, jag och alexandra ska yoga klockan tolv! kyssis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0