hey you sexy thing.

idag fick man en skön jävel till sovmorgon, och det behövdes kan jag säga! men sen väntade fem timmar på en förskola med massor av barn. allting var jobbigt fram tills så jag och em drog upp i skogen och gungade och sen fick sluta. awesome. sen drog man dirr till tåget för att åka in to the city med murr och jen, träffa madde och hennes vänner där inne och sen gå på chokladfestival. det var mycket choklad, massor av tanter som ansåg det ok att tackla och stå kvar så länge som möjligt vid varje gratis-choklad-grej. vilket det inte var, uppenbarligen.

vill ha chokladfontänen som fanns där, skulle inte var helt fel liksom. men sen fick man ont och vi drog vidare till kulturhuset, högstupp och tjilla lite. sen åkte vi hem. eller på vägen så gjorde vi ett stopp vid, faktiskt ganska mysiga, kth där vi satt och tjilla ganska duktigt tills en indisk tankad grabb vinglade förbi fram och tillbaka. det var fint. SEN åkte vi hem.

jen fastnade för orden "torrjucka" och "pök" så det var med i var och varannan mening. oskönt. men nu ska jag dricka upp min cola och fortsätta lyssna på kid cudiiiiiiiiiiiii. lovelove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0