HEJ TÖNT!

jag vet inte varför, men när jag klickar in och ser ditt namn så stelnar jag till. mitt hjärta slår allt snabbare och jag börjar kallsvettas. som om jag gjort något dumt genom att bara titta. jag vet inte varför, för jag gillar inte dig. inte alls. eller gör jag? jag vill skriva till dig, jag vill ringa dig, jag vill att du ringer mig, jag vill vara din vän, jag vill kunna träffas. men det kommer aldrig aldrig aldrig kunna hända för jag kan inte förklara hur jag känner.
jag låtsas vara någon annan.

blöblöblö jag vet inte vad, jag vet inte hur, jag vet inte när, jag vet ingenting.
USCH, JAG FÅR HUVUDVÄRK AV ALLT TRAMS JAG SLÄNGER UR MIG
OCH SOM JAG KANSKE INTE ENS KÄNNER I VERKLIGHETEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0