21:35

tisdag. efter den roliga skoldagen så tog jag en snabbfika med mirandha och sen åkte jag till bällsta där em hämtade upp mig med bilen. övningskörde. vi åkte till täby kyrkby där vi hade försökt skrammla ihop klassen till en liten träff men det vart bara åtta stycken. men vi hade kul! vi åt och sen tog alla en varsin kall dryck, inte jag. det var en mycket trevlig kväll!

onsdag. i skolan hände väl ingenting speciellt, på gympan drog jag, em och ph till täby. jag köpte en stor och mojsig halsduk som jag är såååå nöjd med att jag köpte nu när det är svinkallt ute! går runt med både halsduk och vantar, blä. sen så åkte vi till stan med lärarelena för att vi skulle på studiebesök på en folkhögskola, och jag kan säga att det var det tråkigaste jag gjort. höll på att somna hela tiden, satt inte på fb på mobilen också. kul. sen drog jag, ph och em och fikade vid drottninggatan. trött och kall åkte jag hem och somnade nästan på en gång.

idag. betalade flaket och skivan idag, wooooho nu börjar det kännas! efter skolan åkte jag hem, tjilla lite och sen efter maten åkte vi hem till suss. medans pappa, sibb och hans vänner meckade i garaget så satt jag inne med suss och sandra och kollade på idol, fikade lite. mysigt. nu är jag hemma och är helt slut, vill sova snart. ska forsätta kolla på inlåst på fyran nu, vart mer spännande när man såg att en från vallentuna är med. hoho. kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0