don't forget to remember me.

idag var jag tvungen att gå upp halv sju. egentligen sex, SEX! hur kan en normalgjort människa gå upp en sån otäck tid? well, i guess im one of them. kommer förmodligen göra det hela veckan. eller nu ljuger jag, jag ska gå upp den tiden i morgon, om det är hela veckan är oklart. mycket oklart. men vi har bara fem timmar på praktiken, vi slutar alltså vid ett. och det är naaajs. efter vi slutat skildes jag och em åt för att åka hem till var och en och hämta träningskläder och vara hurtiga nog och träna i nån timme!

och visst gjorde vi det, BOOYA! sen fräscha och allt så drog vi till centrum, mötte upp ph och tog oss en kopp chailatte på fiket. fett soft, älskar att kommentera varenda människa som går förbi, och det har vi alla gemensamt. när jag kom hem hade pappa förberett mat till lilla barnet, revbensjäll. hatar det, man tar en liten tugga och sen är det bara fett på varje jävla pinne man får. minuspoäng.

men nu ska jag klicka mig fram till the hills och the city avsnitt jag inte hunnit sett än, KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0