disnaeydaegs.

igår åkte jag, jen och murr ända till heron city för att kolla på bio. och ja, det vart som jag ville och vi såg allt för min syster! det tog sisådär en timme och fyrtio minuter att åka dit men i det sällskapet kändes det som en halvtimme. filmen var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bra, man grät konstant. ända från första början till slutet, helt sjukt. jen grät högst, otippat. sen när the movie var klar så begav vi oss hemmåt igen, träffade lite mindre snygga människor på bussen. "what's your name babe?" uschuschusch. vi åkte hem till pappa för jag vet fortfarande inte vart jag lagt nyckeln hem till mamma.

vi gick väl och la oss vid två tiden tror jag och dem sover fortfarande. ska gå in och väcka dem med blixtrarna från kameran. KYSS!

Kommentarer
Postat av: JEn

HAHA GJKORDE JAGINTE ALLSTE

2009-10-04 @ 17:12:29
URL: http://jnx.blogg.se/
Postat av: sofia

JOJOJO

2009-10-04 @ 17:24:30
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0