13:46

igår for jag hem till jenny för att fixa prellen till miranda, hon fick en ram på oss tre (jenny som inklippt), ett armband, vid ett tillfälle få hur mycket mcdonalds mat hon vill och sen ska vi försöka fixa en annan grej till onsdag. är nöjd. tackar linus för han otroliga samarbetsvilja! gillar när mamma ahlfors frågar om det finns någon teckning där ute i tarby skogen. ja, ja det gör det. sen anlände vi till miranda. det bjöds på god pajbuffe och chokladtårta! sen spelade vi wii en evighet vilket gillades extremt mycket, super mario for sure. jag har dålda talanger som plockades fram och det resulterade att jag ägde allt och alla. förutom madde som kom då och då och pucklade på mig.

kom hem runt två tiden tror jag och slocknade på en gång. soft. nu är det gossip girl och sen ska jag möt upp alexandra och emma! kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0