twoandahalfmen.

dem senaste dagarna har varit jobbiga, slitsamma och jävligt hardcore. jag har inte gjort ett skit förutom att kolla på tv, film och sovit. blöö uttråkad, yes i am! jenny har spelat in låtar hela dagen, howdy partner! jag har fått en låt och ska senare få en till, en julig. jag har förresten duschat idag, HIGH FIVE PÅ DET! sen vill jag tatuera mig, få pengar till julklappar och ha bort alla odrägliga människor från denna planet också. hej tomten! jag vet inte om någonting av detta har en sammanhållning men det är fint. nästa vecka är jag fit for fight och ska back to school, längtar faktiskt lite.

just nu har jag på mig det mest opassande som finns tror jag. en långarmad brun randig tröja som är alldeles för stor i och med att den är sebbe's, och sen ett par vit/röd/orange/gula shorts. i like. åh jag ger upp, hejdå.


Kommentarer
Postat av: JENNY

ehehhehe har en till låt

2009-11-27 @ 00:13:37
URL: http://jnx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0