the city.

igår var nog den värsta dagen på länge. låg död i soffan, hostade så att jag bokstavligtalat höll på att spy, kall som en isbit fastän jag hade en tjocktröja, mjukisbyxor och ett täcke på mig. helt plötsligt känner jag att det blir svårt att andas, jag tar panikslagen upp min astmapuff och suger i mig det. konstigt nog vart det inte bättre men jag försökte att inte bli för gtdefxvfhyf. hittade inte rätt ord. en halvtimme senare är det fortfarande samma sak så jag får panik, börjar gråta och då blir det självklart ännu värre. mamma masserar mig på ryggen och plötsligt blir det bättre. blö, trodde att jag skulle dö dirr. sen sov jag hela natten också, förutom när jag skulle upp och kissa, he he he. idag har jag extremt mycket träningsvärk efter all hosta igår. skönt.

tjadå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0