svart är ingen färg det är så man känner sig.

igår tog em the svinspruta och ph gjorde det ganska tydligt för henne hur långt in nålen gick i armen och att hon blödde. jag fick inte, jag är i en riskgrupp och måste gå till vårdcentralen. efter skolan åkte vi och fikade, efter fikan åkte jag hem och mådde dåligt. sen tvingade jag mig till gymmet med em och linn, det var rätt skönt och välbehövt! somnade allt för sent.

idag är em hemma och mår dåligt, jävulssprutan har satt sina spår minsann. jag tog en sväng till vallentuna för att träffa miranda och jenny. fick höra om helgen och jag är inte glad alls. jag hatar människor. hatar hatar hatar. jag hatar händelsen. dåligt. fult. dumt. äckligt. vidrigt. nåväl, nu går jag vidare. snart, eller om en timme, kommer hjärtegullet hit. vi ska äta och sen ska jag färga hennes hår. jag undrar hur fan det kommer gå. hur vågar hon lägga sitt hårs öde i mina händer? resultatet får ni troligtvis höra senare. nu tjillar jag duktigt, kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0