she's like the wind.

efter att bara ha legat och tagit det allt för lugnt idag så tog jag mig i kragen, klädde på mig och åkte buss med simon hem till pappa. jag har inte rört på mig mer än att gå uppför trappan ett fåtal gånger hemma hos mamma och att gå från kragsta station var något av det jobbigaste på länge. vart anådd av alla jäkla trappor och fick ont i huvudet av att röra på mig så mycket. herregud. men nu sitter jag här med en välförtjänt cola light och lyssnar på vilken underbar man lionel richie är.

jag märker nu hur mycket jag inte saknat min äckligt sega och allmänt vidriga data. tur att det är jul snart, är i behov av saker. senare ikväll kommer jenny och mirandha hit, vi är ute efter något och ikväll ska vi finna det. nu kommer pappa hem och snart åker han igen. nu ska jag skicka iväg min önskelista till utvalda personer, kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0